استمداد خانم ربابه کربلایی صباغ از دولت آلبانی ومجامع بین المللی
برای دیدار با برادرش علیرضا کربلایی صباغ

خانم ربابه کربلایی صباغ خواهرعلیرضا کربلایی صباغ که قریب به سی سال است در فرقه رجوی گرفتار واسیر شده طی نامه ای به دولت و نخست وزیر کشور آلبانی و مجامع بین المللی از قبیل دبیر کل سازمان ملل ،کمیساریای حقوق بشر و کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل و صلیبر سرخ جهانی از آنها برای دیداری ولو چند دقیقه با برادرش استمداد کرده ودر نامه خود چنین آورده است که:
برادرم سالیان زیادی را در اردوگاههای عراق سپری کرد و با اینکه اسیرشناسایی شده توسط صلیب سرخ بوده و دارای شماره بوده با مکر و فریب منافقین از اردوگاه اسیران خارج و به کمپ اشرف رفته و اینک قریب به سی سال است که کوچکترین تماسی با خانواده خویش نداشته و من علیرغم کهولت سن و ناتوانی جسمی برای دیدار با او بارها راه سخت و پر مشقت عراق (کمپ اشرف و لیبرتی) را درپیش گرفتم اما دریغ از حتی یک ثانیه دیدار .

ایشان طی نامه خویش از دولت آلبانی ومجامع بین المللی برای دیدار با برادرخویش درخواست استمدادکرده و خواسته تا با مساعدت آنها این سختی و تلخی رنج و فراق سی ساله با شیرینی و حلاوت دیدارخاتمه یابد.
سراب رهایی...
ما را در سایت سراب رهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: سه شنبه 13 مهر 1395 ساعت: 4:35