مقاله ای از جانب سین. دال. رهاشده در آلبانی
حتما سئوال مي كنيد كه اين دو چه ربطي با هم دارند. كمي صبر كنيد. به اين جواب ميرسيد.
ميگويند از ديوانه اي سئوال كردند كه 2+2 چند ميشود؟
جواب داد كه مي شود 4.
گفتند كه آفرين معلوم ميشود كه عقلت سر جایش برگشته است. خوب بگو ببينيم كه چطوري اين معادله را حل كردي؟
گفت كاري ندارد. دوشنبه را با چهارشنبه جمع كردم و از پنج شنبه كم كردم شد 4.
حالا اين داستان "سازمان مجاهدين خلق" و ماه رمضان و انتخابات است.
از يك طرف می گوید که ترامپ سر كار آمده و هركس در این شرایط زمانی از سازمان برود مساوي خيانت است. از طرفي ديگر می گوید که در انتخابات ايران هم جز همان 4 درصد كه طرفدار رژيم هستند كسي شركت نكرد و انتخابات فرمايشي با شكست مواجه شد. از نظر فرقه همه آنهائی كه در استاديوم ها و خيابانها بودند صرفا تعداد معدودی بسيجي سانديس خور بودند. از آنطرف هم كه انتخابات آلباني در آستانه تعيين تكليف شدن دولت است و به اين مجموعه فرارسیدن ماه مبارك رمضان را هم باید اضافه كنيد.
نتيجه منطقي همه اینها ميشود نقشه مسیر جديد و بستن راه افرادي كه ميخواهند جدا شوند. البته ناگفته نماند كه اين نقشه مسیر كاملا داوطلبانه و از روي تمايل افراد است و هركس خودش دنبال اين است كه سريعتر بنويسد و با رهبر فرقه عهد و پيمان خود را محكم كند.
فقط نكته ظريفي اين وسط هست كه از آنجا كه داوطلبانه است، شبهاي قدر همه افراد بايد يك جا سر جمع شوند و برگه هاي سفيد جلويشان گذاشته ميشود كه همان جا سر جمع در كنار هم بنشينند و بنويسند تا كسي با كمبود زمان مواجه نشود و خداي نكرده خوابش نبرد و جا نماند. بعد هم براي محكم كاري و اينكه خوب نوشته باشد حتما بايد جلوي بقيه بخواند و بقيه سر آن نظر بدهند و كمبودها را برايش مشخص كنند. بقيه اش همه داوطلبانه است و بس و هر كس كه ميگويد بزور و اجبار است مزخرف ميگويد و حرف رژيم را ميزند. كجايش اجباري است؟ همه داوطلبانه و از روي نياز خودشان مينويسند!
حالا به اين مجموعه حرف جواد خراسان (اسماعیل مرتضائی) را هم اضافه كنيد كه خدا آلبانی را براي ما درست كرده تا بيشتر و بهتر به اهميت اين نقشه مسير داوطلبانه پي ببريم.
آيا توانستيد معادله به اين سادگي را فهم كنيد؟ ديديد كاري نداشت! فقط بايد با ديد و نگاه مجاهدي و از سر خلوص و نيت پاك و نیاز درونی به آن نگاه كنيد، و قيد نمائید كه تا آخر عمر با آنها و در الباني خواهيد ماند و آلباني مرز سرخ است و به جاي پادگان اشرف در شعار "چو اشرف نباشد تن من مباد" نشسته است.
الان می گویند "چون آلبانی بايستد جهاني خواهد ايستاد".
سراب رهایی...
ما را در سایت سراب رهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 21 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 12:12