بدون توجه به نظر باند رجوی ، دولت ها کار خود را میکنند!
فرقه ی رجوی بانام مستعار ونچسب “شورای ملی مقاومت ” ، دراعتراض به سفر مقامات اروپایی برای شرکت در مراسم تحلیف ل رئیس جمهور منتخب ایران ، بیانیه ای صادر کرده که قسمت هایی ازآن ذیلاآورده شده و نظرات خودم را درپی هر پاراگراف بیانیه ، اعلام میدارم.
دربیانیه ی مذکور آمده است :
” کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران سفر خانم موگرینی و دیگر مقامات اروپایی به ایران تحت حاکمیت فاشیسم دینی و شرکت در مراسم تحلیف رئیسجمهور نامشروع آن را قویاً محکوم میکند. این سفرها در حالیکه در ماه ژوییه دستکم ۱۰۱زندانی در ایران اعدام شدهاند، دهن کجی به ارزشهای جهانشمول حقوقبشر است که اتحادیه اروپا خود را حافظ و مدافع آن میداند “.
نمایندگان اروپایی که با ایران روابط گسترده ای دارند، به حکم سنت ودیپلماسی متداول در جهان ، نمی توانسته اند درمراسم تحلیف رئیس جمهوری که با رای شگفت انگیز ۲۴ میلیونی ” خلق قهرمان ” انتخاب شده است ، شرکت نکنند!
اعدام این ۱۰۱ زندانی متهم به قتل یا قاچاق ، وفق مقررات اسلامی و قوانین مصوب مجلس انجام گرفته ودولت روحانی نمیتوانسته است که جلوی رای واجرای حکم دادگاه ها وقوه ی قضائیه ای که تحت تسلط او نیست ، بگیرد !
لغو حکم اعدام دریک کشور اسلامی ، احتمالا با نظر اکثریت فقها وکارشناسان دینی ممکن است وتا چنین اجماع نظری وجود نداشته باشد ، یک فرد مسلمان را گریزی از آن نیست ودست هرکس وازجمله رئیس جمهور دراین موردچندان باز نیست!
دراین مورد شاید احتیاج به پیش کشیدن احکام ثانویه و… باشد که البته اظهار نظر کردن درمورد این مسائل ، ابدا درصلاحیت اینجانب نمی باشد!!
علاوه براین ، حکم اعدام در بیشتر کشورهای جهان- ازجمله اروپا – برقرار است و تکلیف این مسئله ازنظر حقوق بشری چندان روشن نیست ودخالت کشورها درامور یکدیگر ، دارای محدودیت های خاص است وعلاوه براین ، مشکل دیگر کشورها با ایران ، مسائل حقوق بشری نیست وآنها دنبال منافع خود درایران هستند وایران نیز با لحاظ منافع ملی تصمیم میگیرد که کدام توقعات آنها را برآورد کند وکدام را نه !
وایضا :
” هر گونه سرمایهگذاری روی رژیم آخوندی که همه علائم از ورود آن به فاز پایانی خبر میدهد، محکوم به شکست است و چیزی جز خسران به جای نمیگذارد و تنها این تصویر را از اروپا در اذهان مردم ایران به جای میگذارد که طناب نجات برای این رژیم پرتاب میکند “.
بارها بشما تذکرداده شده که تقسیم رژیم ها به آخوندی یا کراواتی ، ابدا یک روش علمی نیست و شما در عدم توفیق درتحلیل ساختاری ایران، دچار مشکل لاعلاجی هستید !
لابد این نمایندگان اروپا هم تحلیل هایی دارند وتصورشان مانند شما خوش خیالانه نیست واحتمالا پتانسیل هایی درایران دیده وسرنگونی مورد نظر شما را اقلا باین زودی دردسترس نمی بینند وحاضر نیستند که رابطه باایران با ۸۰میلیون جمعیت را باین سادگی قطع کنند!!
درادامه :
” هیچگونه تغییر در ایران بدون پایان سرکوب و اعدام و شکنجه، دخالتهای تجاوزکارانه در سوریه و عراق و یمن و پایان دادن به پروژههای اتمی و موشکی متصور نیست. رابطه با رژیم ایران باید به توقف اعدام و بهبود وضعیت حقوقبشر مشروط شود. این خواست مردم ایران و لازمه صلح و آرامش در منطقه و جهان است “.
دخالت ها درعراق وسوریه ابدا تجاوزکارانه نیست وپروژه های اتمی ایران نیز کاملا تحت نظارت آژانس بین المللی وشورای امنیت است و خوشبختانه گزارش های این دونهاد ، همواره وفا به عهد توسط ایران را مورد تاکید موکد قرار داده ومشکلی ازاین بابت نیست که اگر هست در مخیله ی بیمار شما بوده و مردم مجبور به تبعیت از این تصورات مالیخولیایی شما نیستند!
دیگر اینکه شما درجریان انتخابات اخیر تمام نیروی خود را برای تحریم آن بکار گرفته ودیدید که مردم توجهی به حرف های شما ندارند وبنابراین بیخودی ازطرف آنها چک سفید نکشید!
مردم ایران مشکلاتی ورای آنچه که شما مطرح کرده اید ، دارند و اهم این مشکلات غلبه بر عقب ماندگی صنعتی ونرسیدن به خودکفائی و همگرا کردن کشاورزی با صنعت است که تحقق این مهم،احتیاج به عزم بزرگ ملی وآگاهی ازعلل این انحطاط وعقب ماندگی دارد!
درمانی که درنسخه های متعدد شما و رمال بازی ها ی بی مانند تان، یافت نمی شود!!
سیروس غضنفری
عضو نجات یافته ازباند رجوی
سراب رهایی...
ما را در سایت سراب رهایی دنبال میکنید
برچسب: بدون,توجه,نظر,باند,رجوی,دولت,کار,خود,میکنند, نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:45