اشتباه بزرگ مریم رجوی

خرید بک لینک

زینال شهیدی

بر عکس اینکه مریم رجوی در درون خیلی بزرگنمایی میکند و میگوید قویترین تشکیلات معاصر را به یمن رهبری قوی در اختیار دارد، در عمل چنین نیست و جدا چرند می گوید. متاسفانه نه که خودم در درون تشکیلات مغزشویی شده بودم، اینطور فکر میکردم که وقتی کسی مثل سناتور آمریکایی مک کین را میاورد یا کسی در درون فرقه رسوخ نمیکند پس واقعا قوی است. ولی خوشبختانه بعد از خارج شدن از تشکیلات تازه فهمیدم این فرقه فقط یک ببر کاغذی است. تنها در درون خودش بزرگنمایی میکند و خوشبختانه از هر جایی می شود به تشکیلاتش سوراخ کرد و در این فرقه نفوذ نمود، کما اینکه الان جداشده ها با افراد درون در ارتباط هستند. یک مثال میزنم که این فرقه از لحاظ تشکیلاتی چقدر ضعیف است.

فرقه رجوی میخواست با کم کردن مستمری ماهیانه جداشده ها، آنها را در سختی قرار بدهد تا یا از اینجا بروند یا مثل گداها در خیابانها سختی بکشند. همچنین مریم رجوی می خواست به اعضای درون تشکیلاتش بفهماند که اگر جدا شوند مثل جداشده های فعلی بدبخت و درمانده می شوند و به این نحو ترس در دل آنان بیندازد.
اما این نابغه فکر اینجا را نمیکرد که جداشده ها دست در دست هم بدهند و متحد شوند و مقاومت کنند و بتوانند حق خود را بگیرند. در جریان هستید که قرار بر این شد که مستمری ماهیانه را کمیساریا بدهد. هر چند پول کمی می دهد اما دیگر شرط و شروط فرقه را ندارد.

فرقه رجوی بقدری جداشده ها را اذیت و آزار داده بود که حتی به پول کمتر از این هم برای اینکه روی نحس مسئولین فرقه را نبینند راضی بودند. جداشده ها حاضر بودند هر کاری بکنند تا این فرقه قرون وسطایی دست از سرشان بردارد.

مریم رجوی ابله فکر این را نمیکرد که به این صورت ضربه بخورد و الان هم خودش را مثل گاو خشمگین به در و دیوار میزند و واسطه می تراشد تا نگذارد کمیساریا مستمری را بدهد، چون میداند اگر نفرات از کمیساریا پول بگیرند دیگر وابستگی شان قطع می شود و با دست باز افشاگری میکنند و از کثافت کاریهای درون فرقه می گویند.

فرقه رجوی هنوز افشاگری نشده در بین مردم آلبانی منفورتر شده است و از طرفی بین اندک هوادارانش و همینطور کسانی مانند سیاستمداران غربی که فریب خورده اند باید جواب بدهد. اکنون دست نفرات جداشده به لحاظ قانونی هم پرتر شده است تا حقشان را از مریم رجوی بگیرند و همینطور مهم تر از همه نفرات داخل خودش که از ترس نمی توانستند بیرون بیایند اگر بفهمند که چنانچه جدا شوند دیگر به فرقه وابسته نخواهند بود راحت تر تصمیم می گیرند. 

میگویند عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد. وقتی دعای مادران و خانواده های رنج کشیده بدرقه راه عزیزانشان باشد همین هم میشود. مریم رجوی خواست فشار را بیشتر کند فشار روی خودش برگشت. 

مریم رجوی مدعی بود که سازمان مجاهدین خلق مردانی دارد که خط و خطوط سیاسی سازمان را اصولی و بدون شکافی به پیش میبرند. واقعا خنده ام میگیرد. کدام خط و خطوط؟ مگر سازمان کاری به غیر از شارلاتان بازی و پول خرج کردن برای فشار بر روی جداشده ها و ممانعت از ارتباط اعضا با بیرون از فرقه، خط و خطوط دیگری هم دارد؟

این فرقه در دنیای قانونمداری محکوم به فنا است چون متعلق به قرون وسطی می باشد و در دنیای مدرن امروزی جایی ندارد. قرن هاست که از دوران فرقه هایی اینچنینی گذشته و همه به زباله دان تاریخ ریخته شده اند. جای فرقه رجوی هم دیر یا زود همانجاست.

مردان به اصطلاح سیاسی فرقه رجوی حتی جرأت یک رویارویی ساده با مخالفان و منتقدان و جداشدگان را ندارند. آنها از انتقاد و سؤال و مناظره به شدت وحشت دارند.

با امید به روزی که نفرات درون اسارتگاه رجوی رهایی پیدا کنند و سران فرقه در دادگاههای بین المللی جوابگو باشند.

آن روز دور نخواهد بود .

سراب رهایی...

ما را در سایت سراب رهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 10:24

صفحه بندی