
بدون توجه به نظر باند رجوی ، دولت ها کار خود را میکنند! xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 فرقه ی رجوی بانام مستعار ونچسب “شورای ملی مقاومت ” ، دراعتراض به سفر مقامات اروپایی برای شرکت در مراسم تحلیف ل رئیس جمهور منتخب ایران ، بیانیه ای صادر کرده که قسمت هایی ازآن ذیلاآورده شده و نظرات خودم را درپی هر پاراگراف بیانیه ، اعلام میدارم. دربیانیه ی مذکور آمده است : ” کمیسیون خارجهxa0 شورای ملی مقاومت ایرانxa0 سفر خانم مو...
ادامه مطلب